piątek, 31 stycznia 2014

Podsumowanie miesiąca. Styczeń.

W pierwszym miesiącu 2014 roku opublikowałem na blogu 25 wpisów.

Styczeń zacząłem od podsumowania roku 2013.

Początek roku to także powrót do malowania. Udało mi się pomalować sześć nowych figurek: Knight with Henchman(Grave)Diggers oraz Old Hag, a także zamieścić kolejne zdjęcia Barbarzyńców z Północnego Kisleva: #13, #14 i #15, których skończyłem malować w zeszłym roku.

Udało mi się także opublikować czwartą część Wprowadzenia do Warheim FS oraz przygotować kolejne wpisy, z serii Panteon bogów Chaosu, zawierające informacje na temat Hashuta, Ojca Ciemności i Rogatego Szczura, Pana SzczuroludziUdostępniłem także post poświęcony Sigmarowi Młotodzieżcy, Protektorowi Imperium.

Na blogu pojawił się także wpis w którym zrecenzowałem model Basilisk/Cockatrice od Imbrian Arts.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#147, #148, #149 i #150) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#46, #47, #48 i #49) na Wrotach.

A w ramach wpisów niezwiązanych bezpośrednio z WFS, na blogu pojawił się wpis przybliżający informacje na temat gry Military History: Medieval oraz #54 wydanie cyklu Muzycznie.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz