wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie miesiąca. Grudzień.

grudniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 27 postów, jeden post mniej niż w poprzednim roku, ale też zrezygnowałem ze świętowania na blogu.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o dworze, armii oraz wojnach domowych, a także kupcach i handlu w Bretonni.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W środy w galerii zaprezentowałem szanownemu państwu-draństwu ukończone prace, wśród których znaleźli się Kultysta i Nurgling oraz Nurgling od Rotten Factory, a także Taqui el Agha, wojownik z Arabii od HeresyLab.

Z kolei w ramach #64 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, którego gospodarzem jest Bahior z bloga The Dark Oak znów świątecznie wymienialiśmy się figurkami. Ja pomalowałem Zielonoskórego Pawężnika dla koyotha z bloga shadow grey, a gospodarz grudniowej edycji FKB i prowadzący ŚWF pomalował dla mnie AoSowego autostopowicza.

warsztatowe czwartki opublikowałem poradnik w których pokazałem Wam mój sposób na budowę Sernika oraz zaprezentowałem przygotowane do waloryzacji makiety domu i stodoły od Tereny do Gier. Udostępniłem także pliki pdf zawierający nowe magiczne przedmioty do Warheim FS.

W piątki zrecenzowałem Gravestones od AlienLAB CreatorDread Harpies od Avatars of War oraz Araves Sorcerer A od Shieldwolf Miniatures Greater Ghouls Set od Dark-Art Studios.

Z kolei w ramach akcji Między Młotem a Kowadłem... na blogu DansE MacabrE na pytania odpowiedział twhistoria z Blog Tomka W.

Odnośniki do wszystkich opublikowanych do tej pory wywiadów znajdziecie TUTAJ.

Opublikowałem także kolejne wydania cyklu Zebrane z tygodnia: #455#456#457 oraz #458 i #459.

...oraz z życia Stefana #8 oraz #9.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu, pomimo całkowitego zablokowania na FB odwiedziliście DansE MacabrE blisko 14k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znów znalazły się Gardens of Hecate oraz Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz Wargame News and Terrain.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazły także wpisy Recenzja: Dread Harpies od Avatars of War oraz Galeria: Zielonoskóry Pawężnik i Poradnik: Teufelsberg, Sernik.

Na dzień 31122019 blog posiada 250 obserwatorów i 538 polubień na on FB oraz 3085 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Michal R.Piotr F., Tomek W.Sebastian K.Michał M., Miłosz K. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl. A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz