wtorek, 30 listopada 2021

Podsumowanie miesiąca. Listopad.

listopadzie na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 27 postów.

Świętowałem 12 rocznicę założenia bloga oraz wygranie konkursu Gamemaster od The Army Painter.

Wziąłem także udział w #087 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz opublikowałem raport bitewny z rozgrywki Warheim FS.

W galerii opublikowałem zdjęcia Chorążego Grasantów Chaosu, Łucznika Elfów Wysokiego Rodu oraz Ogra z Krainy Zgromadzenia i Sygnalisty Jaszczuroludzi z Lustrii.

Zrecenzowałem wybrane elementy zestawów Crypt Alcoves, Medieval Sarcophagi i Modular Stone Wall od Grabblecast, Doors Set od SpellCrow oraz The Amber Husaria (AX-070) od Heresy Lab i Lego Zombie Kosmonauta od Scibor MM.

Opublikowałem także czwartą i piątą część poradnika, w którym krok po kroku pokazuję jak zbudowałem budynek specjalny, a także drugą i trzecią część relacji z budowy stołu z ruinami Mordheim.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Księstwie Quenelles: Kraina, Ludność i polityka oraz Książę Tankred II z Quenelles i Relacje z sąsiednimi księstwami i barwy prowincji.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #018#019, #020 oraz #021. 

Zamieściłem także kolejny odcinek z życia Stefana i cyklu Muzycznie.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 9k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Recenzja: The Amber Husaria (AX-070) od Heresy Lab oraz Poradnik: Budowa budynku specjalnego, część 4Recenzja: Wybrane elementy zestawów Crypt Alcoves, Medieval Sarcophagi i Modular Stone Wall od Grabblecast.

Na dzień 30112021 blog posiada 255 obserwatorów i 803 polubienia na FB oraz 3644 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Arkadiusz Ś., Maciek K., Michał G., Miłosz K., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz