piątek, 31 grudnia 2021

Podsumowanie miesiąca. Grudzień.

W ostatnim miesiącu 2021 roku na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 26 postów.

Podsumowałem rok na Storytel, a także zamieściłem odnośniki do nowej wersji podręcznika Warheim FS i scenariuszy na turniej xXx, który odbędzie się 23.04.2021 w czasie konwentu Ragnarok.

Na blogu zamieściłem także raport z rozgrywki w Warheim FS, stoczonej w ramach kampanii Silesiaheim.

galerii opublikowałem zdjęcia Sygnalisty i Grasanta Chaosu, Łucznika oraz Zaprzęgu i Kameleona.

Zrecenzowałem Mythos Villains (Core Set) od Orzol Studio i Kazrak Studio, Stone Entrances od SpellCrow oraz Lady Renata (AX-111) od Heresy Lab i Ice Stronghold Dwarf #1 od Scibor MM.

Opublikowałem także szóstą i siódmą część poradnika, w którym krok po kroku pokazuję jak zbudowałem budynek specjalny, a także czwartą piątą część relacji z budowy stołu z ruinami Mordheim.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, zakończyłem pisanie o Bretonni i zacząłem publikowanie informacji na temat Dominium Zielonoskórych (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #022#023, #024 oraz #025. 

Zamieściłem także kolejny odcinek z życia Stefana.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 9k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Recenzja: Mythos Villains (Core Set) od Orzol Studio i Kazrak Studio oraz Galeria: Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu. Stronnicy - Łucznik III i Galeria: Grasanci Chaosu. Stronnicy - Grasant Chaosu II - Sygnalista.

Na dzień 31122021 blog posiada 255 obserwatorów i 825 polubienia na FB oraz 3670 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Arkadiusz Ś., Maciek K., Michał G., Miłosz K., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz