sobota, 1 stycznia 2022

Podsumowanie 2021 roku na blogu DansE MacabrE.

Dzień podły,

Witam szanowne państwo-draństwo w 2022 roku i tradycyjnie zapraszam do lektury krótkiego podsumowania tego, co w minionym roku wydarzyło się na DansE MacabrE i w Warheim FS.

Odnośniki do podsumowań poszczególnych miesięcy znajdziecie na dole posta, ja poniżej skupię się tylko na kilku najważniejszych dla mnie wydarzeniach.

Po pierwsze 12 czerwca 2021 w Centrum Gier Inny Wymiar udało mi się zorganizować IX turniej Warheim FS - Czar-Par, z którego relację możecie przeczytać TUTAJ. Pomimo pandemii frekwencja dopisała, bowiem w wydarzeniu udział wzięło 23 uczestników.

Znamy też termin kolejnego, jubileuszowego, bo X turnieju Warheim FS - xXx, który odbędzie się 24 kwietnia 2022 roku w czasie Ragnarok Konwent Gier Bitewnych, a chętni mogą zapisywać się TUTAJ.

Kolejnym sukcesem Warheim FS jako gry, było zorganizowanie przez krakowską ekipę, z Tomkiem Okólskim na czele, turnieju  z którego relację możecie przeczytać na Forum Warheim FS oraz na blogu Fantasy w miniaturze.

Z mniej przyjemnych wydarzeń, to niestety obowiązki zawodowe pokrzyżowały mi plany i nie udało mi się wziąć udziału w krakowskim turnieju, podobnie wiem już, że z powodu pracy nie będę mógł odwiedzić organizowanego w czerwcu 2022 Festiwalu Malarstwa Figurkowego - Kontrast. Cóż służba nie drużba

Natomiast dzięki Bahiorowi z The Dark Oak, który moderuje kampanię Silesiaheim udaje mi się dość regularnie rozgrywać potyczki w Warheim FS. Powiedzieć, że nie jest to pasmo nieustannych sukcesów to nic nie powiedzieć, ale zabawa jest przednia. A raporty możecie przeczytać TUTAJ.

Modelarsko nie jest źle, figurek w minionym roku pomalowałem tyle, że posty ze zdjęciami mam zaplanowane na 2 lata do przodu, a wolny czas poświęcam na budowę modułowego stołu z ruinami Mordheim, który niemal od zawsze był moim marzeniem.

W innych kwestiach, to na Storytel ponownie odsłuchałem Trylogię Husycką oraz Ekspansję, a tę ostatnią serię oglądam obecnie na Amazon Prime.

Co do bloga to publikuję treści dość regularnie, wznowiłem także cotygodniowe podsumowania na Wrota - polska sieć blogów bitewnych, które teraz ukazują się pod tytułem Raport, a model tygodnia wybierany jest przez Was w głosowaniu na fb stronie Wrót.

Przy tej okazji chcę podziękować wszystkim komentującym, w szególności Michałowi z DwarfCrypt, potsiatowi z Gangs of Mordheim oraz Kapitanowi Hakowi z Hakostwo i Pepe z Fantasy w miniaturze, którym, jak na standardy mojego bloga, dość często zdarza się pozostawić komentarze pod moimi wpisami.

Pojawiłem się także w roli gościa w dwóch wydaniach PoPo (TUTAJ oraz TUTAJ), czyli POniedziałkowych POdcastów, które na co dzień prowadzi Matheo z Paints of War i Gervaz z bitewniakowe pogranicza.

To chyba tyle, więcej grzechów nie pamiętam...

Zdrowia,
qc


Podsumowania miesiąca

I - II - III

IIII - V - VI

VII - VIII - IX

X - XI - XII

Podsumowania miesiąca

Dziękuję bardzo moim Patronom: Arkadiusz Ś., Maciek K., Michał G., Miłosz K., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz