wtorek, 31 stycznia 2023

Podsumowanie miesiąca. Styczeń.

styczniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 23 posty.

Miesiąc rozpocząłem od podsumowania 2022 roku.

galerii opublikowałem zdjęcia Chorążego, Srebrnego Hełmu oraz Jeźdźca Terradonów i Ogara Chaosu.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a także przygotowałem do malowania modele Starsza Istota IILittle Shoggot crate oraz Mary Amning i Jeźdźcy Wilków.

Przy okazji 101-wszej edycji opublikowałem także wpis w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego i zaprezentowałem przygotowane do malowania modele Nieumarłej hordy Liczmistrza.

Zrecenzowałem modele Dwarf Diplomat od Scibor MM, Cmentarne Pomniki od Mini Monsters oraz William de Warenne, syn Hamelina de Warenne, 5. hrabiego Surrey od Footsore Miniatures i Ruth the Mutant od Dunkeldorf Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 14k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Podsumowanie 2022 roku na blogu DansE MacabrE oraz Warsztat: Budowa stołu modułowego 'Ruiny Mordheim', część 56 i Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #101: Resurrection!!!.

Na dzień 31012023 blog posiada 256 (+1) obserwatorów i 885 (+0) polubień na FB oraz 3822 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz