niedziela, 1 stycznia 2023

Podsumowanie 2022 roku na blogu DansE MacabrE.

Rok 2022 przeszedł do historii, jednak nic nie wskazuje by 2023 miał być lepszy.

Nie wiem czy to tylko moje subiektywne postrzeganie, czy czas biegnie coraz szybciej, ale gdybym miał powiedzieć co zrobiłem w minionym roku bez zaglądania do podsumowań miesiąca to byłoby to bardzo trudne.

Modelarsko nie jest źle. Pomalowałem trochę modeli, których zdjęcia możecie i będziecie mogli oglądać na blogu. Ponadto, wciąż jestem w trakcie budowania modułowego stołu z ruinami Mordheim - choć na szczęście pierwszy etap prac powoli zbliża się do końca.

Gorzej wygląda kwestia grania w Warheim FS. Co prawda w kwietniu odbył się X turniej Warheim FS - xXx, ale już ten planowany na 22.10.2022 musiałem odwołać z powodu bardzo niskiej frekwencji. Równie słabo wygląda moje granie w Warheim FS ze znajomymi - znalezienie wspólnego, dogodnego dla dwóch stron terminu graniczy z niemożliwością.

Zresztą, wszystko to jakieś takie... 

Jak już pisałem w kilku miejscach, jestem zmęczony mediami społecznościowy i aktywizowaniem środowiska. Nie mam jakiś szczególnych planów na 2023 rok, ale z pewnością coraz rzadziej będę zaglądał na Facebooka. Najpewniej ograniczę się do niniejszego bloga i Instagrama.

Szczególnie, że podręcznik do Warheim FS można uznać za skończony, a po braku zainteresowania na Forum Warheim FS mogę domniemać, że nikt specjalnie nie czeka na dodatek rozszerzający pole bitwy o podziemia.

Na chwilę obecną nie planuję także przedłużania dzierżawienia serwera, w związku z czym w pierwszym kwartale najprawdopodobniej zniknie Forum Warheim FS, na którym zresztą i tak jestem jedynym aktywnym użytkownikiem. 

I tyle. Zobaczymy co los przyniesie.


Podsumowania miesiąca

I - II - III

IIII - V - VI

VII - VIII - IX

X - XI - XII

Podsumowania miesiąca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz