wtorek, 28 lutego 2023

Podsumowanie miesiąca. Luty.

lutym na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 20 postów.

Miesiąc rozpocząłem od podsumowania postu wprowadzającego do #102 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

galerii opublikowałem zdjęcia SygnalistySrebrnego Hełmu oraz Kroxigora.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a także przygotowałem do malowania modele Herszta HobgoblinówSzamana Hobgoblinów oraz Siepacza i Łowcy niewolników.

Zrecenzowałem modele Zaphorozian infantry 2 (AX079) od Heresy Lab, People from the Docks No1 od Rotten Factory oraz Agnes "Fleisher" od Dunkeldorf Miniatures i Gerard de Furnival, Lord of Hallamshire od Footsore Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 11k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Teufelsberg, część 1: Mur pruski oraz Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #102: Rudy 102! i Recenzja: Gerard de Furnival, Lord of Hallamshire od Footsore Miniatures.

Na dzień 28022023 blog posiada 256 (+0) obserwatorów i 885 (+0) polubień na FB oraz 3842 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz