sobota, 30 września 2023

Podsumowanie miesiąca. Wrzesień.

We wrześniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 23 posty.

galerii opublikowałem zdjęcia Lake, Więźniarkę oraz Ogniobrzuchego i Myśliwego.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Znaczników, Inwokacji Nehek oraz Muszkieterów z Nuln i Kapitana.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ.

Zrecenzowałem modele Beastlord od Games Workshop, Foot Sergeants with Hand Weapons 1 od Footsore Miniatures, Post apocalyptic miniatures - Terrifying Anomaly (STL Files) od Medusa Project oraz Dalis od MOM Miniaturas i Cavalry Bundle – Amber Husaria 2 (ABS006) od Heresy Lab.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Poleciłem Wam także wysłuchanie audiobooka Wnyki Michała Śmielaka.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 9k razy.

Na dzień 30092023 blog posiada 255 (0) obserwatorów i 933 (+2) obserwujących na FB oraz 3982 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz