czwartek, 30 listopada 2023

Podsumowanie miesiąca. Listopad.

listopadzie na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 23 posty.

galerii opublikowałem zdjęcia Ogra, Douglasa Mawsnowa, Żelazobrzuchego oraz Magistra Magii i Przepatrywacza.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Milicjantów, Chorążego i Sygnalisty oraz Muszkieterów i Strażników miejskich z Nuln.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.

Zrecenzowałem zestawy Street lanterns set od Dunkeldorf Miniatures, Feculent Gnarlmaw i Realmscape Objective Set od Games Workshop oraz Statues and Columns od Gamers Grass.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.

Napisałem także kilka słów na temat dostępnych na Storytel audiobooków Bielma. Michał Śmielak oraz Dreszcz. Jakub Ćwiek.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 15k razy.

Na dzień 30112023 blog posiada 255 (0) obserwatorów i 933 (+1) obserwujących na FB oraz 4028 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz