piątek, 7 grudnia 2012

Recenzja: Old Hag and Plague Doctor od Lead Adventures.

Dziś piątek, a więc kontynuując cykl recenzji zapraszam szanowne państwo-draństwo do otwarcia kolejnego pudełka z modelami od Lead Adventure kupionymi w esklepie BattleBear.

Kilka dni temu opublikowałem wpis, w którym przedstawiłem Medyka i Szczurołapa, dwa nowe Najemne Ostrza do Warheim FS. Model Szczurołapa prezentowałem w poprzedniej recenzji. Z kolei Medyka może z powodzeniem reprezentować prezentowany dzisiaj model Plague Doctor.


Medyk i Stara Guślarka, podobnie jak inne modele od Lead Adventure zapakowane zostały w przezroczysty blister. Wewnątrz opakowania zamknięte zostały modele, dwie okrągłe podstawki o średnicy 25 mm oraz gruba gąbka, która ma chronić zawartość. Wewnątrz znajduje się także ulotka z logo firmy i niezbędnymi informacjami.


Blister zawiera dwa modele przedstawiające Medyka i Starą Guślarkę (BRU-18 Old hag and plague doctor (2)). Modele w skali 28 mm zostały odlane w białym metalu. Na figurkach nie zauważyłem większych nadlewek, a linie podziału formy widoczne są dopiero po nałożeniu washa.


Modele zostały wyrzeźbione z pomysłem i posiadają wiele detali. Twarz Doktora Zarazy została zasłonięta maską, ramiona okryte grubymi rękawicami, a korpus fartuchem. Ponadto model, posiada wiele innych atrybutów Medyka jak tasak do amputacji, fiolkę z eliksirem czy zasuszone zioła, służące z pewnością do odganiania plagi. Z kolei Guślarka to zakutana w łachmany i objuczona wypchaną torbą stara kobieta. Poza tym, podobnie jak w prezentowanych wcześniej modelach od Lead Adventure, także na tych figurkach praktycznie nie ma płaskich powierzchni. Duża liczba detali oraz pomysłowe rzeźby zapowiadają przyjemne malowanie.





Gdy zamawiałem część modeli, nie było ich jeszcze w ofercie sklepu jednak ekipa z BattleBear bez problemu sprowadziła je dla mnie. Tak więc, jeśli macie jakieś upatrzone modele, a nie chcecie lub nie możecie sprowadzić ich ze strony producenta, zawsze można spróbować i napisać BattleBear


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz