sobota, 29 grudnia 2012

Szkielety i Upiory, część 2.

Okazuje się, że Szkielety i Upiory służące w szeregach kompanii Nieumarłych do Warheim FS wymagają nieco więcej nakładów pracy niż przypuszczałem.

Po pomalowaniu kości zabrałem się za pancerze, tarcze oraz oręż i resztki szat, które okrywają kości Wygrzebańców. I o ile stalowe elementy uważam za skończone, to te z brązu wymagają jeszcze pokrycia patyną. Co do odzienie, to wybrałem barwy Altdorfu, Averlandu oraz Middenheim, przy czym niebieskie szaty i tarcze doczekają się najprawdopodobniej jeszcze białych/szarych pasów.

Szanowne państwo-draństwo ma jakiś pomysł na freehand na sztandarze?

Zdjęcia wyszły nieco przepalone - wciąż uczę się obsługi namiotu bezcieniowego - i nie wszystkie przejścia kolorów załapały się na zdjęciach, szczególnie dotyczy to żółtego, który wyszedł dość płasko. Następne zdjęcia zrobię także na jasnym tle, powinno być lepiej.

(Aby obejrzeć zdjęcia w pełnym rozmiarze należy kliknąć prawym przyciskiem myszy  
i wybrać opcję pokaż obrazek lub kliknąć TUTAJ).
 
Zapraszam do oglądania i komentowania!


Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB, 
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
 
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest 
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.

2 komentarze:

  1. troszkę zbyt jaskrami ja dla mnie,
    Możliwe że pigment stonuje modele,
    Czekam na kolejny UP;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pomalowaniu lakierem bezbarwnym modele stracą nieco jaskrawości. Zresztą ze skończonymi podstawkami też będą inaczej wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...