niedziela, 2 grudnia 2012

Zebrane z tygodnia #91

Zapraszam do lektury i komentowania 91 zestawienia z cyklu Zebrane z tygodnia, w których zebrałem artykuły, zdjęcia i nowości związane z uniwersum Warhammera, choć nie tylko...


Warheim FS:


Galerie:



Nowości:


Tutoriale:


Recenzje:


Ciekawostki:


Obraz tygodnia (wg QC):


Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB, 
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
 
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.

2 komentarze:

  1. Jak zwykle fajne zestawienie, skorzystalem z WarPainta. Natomiast co do Scibora - ten zestaw ruin krasnoludzkich, to stary produkt. Scibor wrzuca na FB duzo rzeczy, praktycznie codziennie cos nowego sie pojawia. Sek w tym, ze NOWOSCI to jest w tym z 10 procent, moze mniej. Zazwyczaj tekst przy wrzutce to coś w stylu: now in our store... Jak jest naprawdę nowość, to niemal zawsze tekst brzmi: new product in our store.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Co do Scibora to wiem. Ale dla mnie to nowość, jakoś przegapiłem wcześniej ten produkt, a urzekł mnie na tyle, że z pewnością go kupię, przygarnę, przytulę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...