wtorek, 21 października 2014

Khazadzi z Gór Krańca Świata (II). Mistrz Inżynier, część 9.

Podczas fotografowania skończonego Fortu Krasnoludów, zdjęcia szanowne państwo-draństwo będzie mogło zobaczyć jutro, zauważyłem że podczas malowania kompanii Khazadów z Gór Krańca Świata zapomniałem o figurce Mistrza Inżyniera, który zapodział się gdzieś w swoim warsztacie.

Korzystając z kilku wolnych godzin, w weekend nadrobiłem zaległości i pomalowałem ostatniego z bohaterów do drużyny Krasnoludów.






Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

9 komentarzy:

  1. Fajnie Ci wychodzą te krasnale.
    Ten mgr inż. to chyba najfajniejszy wzór inżyniera z GW.
    Mega fajnie wyglądaja krasnale z krwią na broni.
    +666

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Rafał. Lubię malować Krasnoludy, bo one w sumie się same malują.
      A skoro mam już dwie bandy od GW, to pora zacząć odkładać kasę na modele od Scibor MM. Chyba, że jakiś sponsor się znajdzie? Ktoś? Coś? Nie? ;)

      Usuń
    2. Poza tym, chętnie zobaczyłbym ten model pomalowany przez ciebie. W wersji z rozgrzanym do czerwoności młotem :D

      Usuń
  2. Awesome work! I totally love your painting style not matter what you paint. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hank you very much Christian. I'm glad you like my work.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie sie razem prezentuja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, niepowtarzalne malowanie! klasa, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...