wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie miesiąca. Grudzień.

W grudniu na łamach bloga Danse Macabre opublikowałem 29 wpisów, czyli nieco więcej niż w minionym 2013 roku.

Bieżące podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od Figurkowego Karnawału Blogowego. Po pierwsze na blogu zamieściłem podsumowanie #3 edycji, której miałem przyjemność być gospodarzem, a po drugie opublikowałem wpis w ramach #4 edycji, której tematem była motywacja.

Ostatni miesiąc 2014 roku to także praca nad kompanią Strażników dróg z Averlandu i tak udało mi się pomalować figurki Krasnoludzkich Trollobójców oraz modele szeregowych Strażników dróg, których zdjęcia szanowne państwo-draństwo może obejrzeć TUTAJ i TUTAJ.


Na blogu w ramach rekrutacji zaprezentowałem także fotografie pozostałych modeli, które w czasie rozgrywek w Warheim FS służyć będą w szeregach Strażników dróg z Averlandu: Trollobójcy, Rajtarzy, Myśliwi oraz Zaprzęg i Rydwan, ostatni wpis jest jednocześnie recenzją modelu West European Cart od Master Box LTD

Oprócz w/w wpisu w grudniu na blogu Danse Macabre rozpakowałem pudełko z laserowymi wskaźnikami Markerlight oraz Targetlock od Army Painter oraz zrecenzowałem zestaw Runic Tables and Altars od Ristuls Extraordinary Market.

grudniu na łamach bloga kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem cztery kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #22: O czarownikach, #23: Tradycja Bestii, #24: Tradycja Cienia oraz #25: Tradycja Metalu i #26: Tradycja Ognia.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#195, #196, #197 oraz #198) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Subiektywnych Podsumowań Tygodnia (#94, #95, #96 oraz #97) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Po kilkumiesięcznej przerwie wróciłem także do publikowania na blogu odnośników do wybranych teledysków, które z różnych względów zwróciły moją uwagę: #56 i #57.

A z okazji świąt Bożego Narodzenia i Noweg Roku życzyłem szanownemu państwu-draństwu wszystkiego najlepszego.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz