piątek, 16 stycznia 2015

Recenzja: Shoulder Boards od Victoria Miniatures.

Od kilku tygodni udaje mi się dość regularnie raczyć szanowne państwo-draństwo piątkowymi wpisami z cyklu rozpakuj pudełko, podobnie będzie i dziś.

Jednak w odróżnieniu od ostatnich wpisów traktujących o produktach Ristuls Extraordinary Market oraz Reaper Miniatures dziś zaprezentują wam zestaw Shoulder Boards od Victoria Miniatures, firmy która specjalizuje się w figurkach w skali 30 mm.

Wysłana z Australii paczka z zakupionymi produktami dotarła do mnie znacznie szybciej, niż niektóre przesyłki nadawane w Polsce. Wewnątrz znajdowało się kilka dobrze zabezpieczonych figurek i bitsów.

Prezentowany poniżej zestaw Shoulder Boards odlany został w szarej żywicy, nie zauważyłem żadnych nadlewek, a pozostałe po procesie odlewania błony łatwo usunąłem szczoteczką do zębów. Części wykonane zostały w skali 30 mm, co odpowiada skali heroic 28 mm GW.

Epolety wykorzystałem do waloryzacji modeli bohaterów służących w szeregach Muszkieterów z Nuln, których używał będę do gry w Warheim FS. Uznałem bowiem, że będą ciekawym urozmaiceniem czarnych mundurów żołnierzy z Nuln.




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz