piątek, 24 lipca 2015

Recenzja: Wizard and Apprentice od Reaper Miniatures.

Dziś przygotowałem dla szanownego państwa-draństwa relację z rozpakowania kolejnego modelu od Reaper Miniatures, który w czasie rozgrywek Warheim FS reprezentował będzie Astromantę z Kolegiów Magii z Imperium lub jedną z Postaci Dramatu.

Zestaw Wizard and Apprentice zapakowany został przez ekipę z Reaper Miniatures w blister wykonany z tworzywa sztucznego i tektury, na którym umieszczono logo firmy, nazwę modelu oraz wszelkie inne niezbędne informacje.

Blister zawiera cztery odlane w białym metalu figurki. Pierwszy model przedstawia postać maga, drugi to sługa z księgą, zaś trzecia figurka to uczeń czarodzieja, a czwarta miniatura reprezentuje stół. Na modelach znalazłem kilka nadlewek, konieczne było też usunięcie linii podziału formy, która szczególnie mocno widoczna była na stronach dźwiganej przez sługę księgi.

Wymiany doczekała się także lewa dłoń maga. Odciąłem fatalnie odlaną kończynę i w jej miejsce dosztukowałem dłoń i księgę z zaklęciami.

Ponieważ modele odlane zostały wraz z podstawkami, umieściłem figurki na podstawce 20x20 mm.

Wyrzeźbiony przez Tre Manora i Geoffa Valleya zestaw noszący w sklepie producenta nazwę Wizard's Workshop, to ciekawa propozycja przedstawiająca maga wraz całym inwentarze. Model z powodzeniem można wykorzystać zarówno podczas rozgrywek jak i do budowy dioramy przedstawiającej warsztat maga.










***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz