piątek, 31 lipca 2015

Podsumowanie miesiąca. Lipiec.

Tak jak napisałem na początku miesiąca lipiec nie sprzyjał aktywności blogowej. Z jednej strony harmonogram służb i panujące upały nie zachęcały do malowania, z drugiej żmudne prace nad podręcznikiem i pisanie zasad dla Najeźdźczej kompanii Fimirów póki co nie przyniosły efektów nadających się na publikację.

Mimo wszystko lipcu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 19 wpisów, czyli nieco więcej niż w 2014 roku.

W mijającym miesiącu przygotowałem trzy recenzje w których zaprezentowałem zawartość pudełek z modelami Strohm, Earth Sorcerer i Wizard and Apprentice od Reaper Miniatures oraz Harpies of Apocalypse od Avatars of War

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Asterixa z Valadoru #11 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było pytanie Który świat wybrać?.

Także w lipcu w szeregi Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów wcieliłem modele Yhetee oraz Gorgera.

Ponadto, poza zaprezentowanymi powyżej wpisami w lipcu na łamach bloga Danse Macabre udostępniłem kolejne wpisy z serii historia i geografia Starego Świata w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu wiadomości dotyczące prowincji, gór oraz lasów i rzek Lenna Sigmara. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#225, #226, #227 oraz #228) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#124, #125, #126 oraz #127) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło Danse Macabre blisko 11k razy, a w pierwszej piątce najczęściej wyświetlanych postów w lipcu, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazła się recenzja modeli Harpies of Apocalypse od Avatars of War oraz  publikacja traktująca o #11 edycji FKB Który świat wybrać?.


Na dzień 31072015 blog posiada 208 obserwatorów i 802 polubienia na FB oraz 1488 opublikowanych postów.



***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz