piątek, 30 października 2015

Recenja: Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures.

Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht to pierwszy model od Werewoolf Miniatures, który znalazł się w mojej kolekcji. Figurka w trakcie rozgrywek w Warheim FS występować będzie w roli Najemnego Ostrza - Ochroniarza.

Figurkę Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht otrzymałem zapakowaną w strunowy worek, który z kolei został umieszczony w kartonowym pudełku, wewnątrz którego znalazły się także pianki zabezpieczające żywiczne elementy przed uszkodzeniem.

Model w skali 28 mm został odlany w szarej żywicy, na figurce znalazłem kilka nadlewek i linii podziału formy, które jednak były łatwe do usunięcia.

Złożoną z pięciu części figurkę skleiłem za pomocą kleju cyjanoakrylowego i sztyftów wykonanych ze spinacza biurowego. Model można złożyć w dwóch wariantach wybierając wedle uznania głowę w hełmie lub w kapeluszu. Ja wybrałem głowę w zdobionym piórami kapeluszu, zaś hełm po odcięciu niepotrzebnych już elementów przymocowałem do pasa powiększają bogate i tak wyposażenie Ogra.

Model Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht świetnie nadaje się na figurkę Ochroniarz służącego w kompaniach ludzi z Imperium i właśnie w takim charakterze będę wystawiał Ogra w trakcie rozgrywek w Warheim FS.

Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht odziany został w spodnie i kurtę z bufiastymi nogawicami i rękawami. Stwór chroni swe nogi ramiona nagolennicami i naramiennika, zaś na swój brzuch nałożył nabrzusznik zdobiony imperialnym orłem, do pasa przytroczone ma sakwy i manierki, zaś przez ramię przerzucił schwytane ptaki. Ogr nałożył na łeb zdobiony piórek kapelusz, a w dłoniach trzyma pęto kiełbasy i złożony z halabardy i wielkiego miecza oręż, wokół styliska którego owinięte zostało kolejne pęto kiełbasy.

Jedyne co mi się podoba, to dzierżony przez Ogra oręż, który docelowo zamierzam skonwertować. Jeśli szanowne państwo-draństwo dobrze przyjrzy się fotografiom, to z pewnością zauważy miejsce w którym przeciąłem drzewce. Ogrowi pozostawię wielki miecz, zaś w miejscu cięcia umieszczę głowicę w kształcie czaszki.






I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz