wtorek, 13 października 2015

Poradnik: Strażnicy dróg z Averlandu. Kompania, część 16. Rydwan, epizod 1 - malowanie stali.

Przy okazji malowania modeli koni pociągowych, które docelowo zaprzężone zostaną do powozu Strażników dróg z Averlandu do Warheim FS, postanowiłem pomalować od razu zwierzęta pociągowe oraz rydwan dla Averlandczyków.

I właśnie relacją z malowania rydwanu będę szanowne państwo-draństwo raczył w miarę postępu prac. Choć od razu uprzedzam, Ameryki nie odkryję.

O jednym ze sposobów malowania metalików napisałem już przy okazji malowania modeli Czarnych Rycerzy, dziś zaprezentuję wam podobny sposób.

Malowanie modelu zacząłem od położenia farby podkładowej, czyli Surface Primer - Grey od vallejo, na którą naniosłem pierwszą metaliczną farbę, czyli Leadbelcher od GW. Kolejne warstwy - rozjaśnienia, czyli farby Ironbreaker oraz Runefang Stell naniosłem metodą suchego pędzla. Ponadto, co z pewnością zauważycie na zdjęciach dwukrotnie użyłem washa Nuln Oil.

I na koniec rada, a właściwie przypomnienie bo z pewnością dobrze o tym wiecie - jeśli będziecie malować większą ilość elementów metalikami, zróbcie to na samym początku. Suchy pędzel i washe mają to do siebie, że brudzą otoczenie.

Na dziś to tyle, w następnym poradniku prawdopodobnie pokażę wam jak maluję drewno przy użyciu farb z zestawu Old and weathered wood vol 1 od vallejo.








I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz