sobota, 31 października 2015

Podsumowanie miesiąca. Październik.

W październiku na Danse Macabre zamieściłem 29 postów, czyli nieco więcej niż w 2014 roku.

Udostępniłem na łamach bloga także trzy recenzje, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu zawartość pudełek z modelami Horses od Lead Adventures oraz Ikit Claw od Games Workshop  i Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures. A także poleciłem wam lekturę powieści Czas Horusa i Fałszywi bogowie składających się na cykl Herezja Horusa.

Udało mi się także powrócić do publikowania raportów bitewnych z rozgrywek w Warheim FS i zamieściłem dwie relacje z rozgrywek wg scenariuszy Zagubiony syn kupca oraz Ruiny. 

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Pepe #14 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim była Konwersja czyli jak z dwóch minusów tworzy się plus i przy okazji udało mi się dokończyć malowanie modelu zaprzęgu dla strażników dróg z Averlandu. A z kolejnymi etapami malowania pojazdu możecie zapoznać się TU oraz TU i TU.

Zaś przy okazji malowania rydwanu przygotowałem dla was serię poradników w których do tej pory udało mi się pokazać szanownemu państwu-draństwu jak maluję stal oraz brąz i końską sierść i ogony, a także pióropusze.

Z kolei do Warheim FS zamieściłem erratę mechaniki rzutów na trafienia i zranienia z K6 na 2K6.

Oprócz zaprezentowanych powyżej postów w październiku na łamach Danse Macabre udostępniłem także kolejne wpisy z serii historia i geografia ImperiumRozwój i apogeum, Smród dekadencji oraz Dzieła i błahostki i Plagi i szczury. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu opublikowałem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#238#239#240 oraz #241) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#137#138#139 oraz #140 i #141) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło Danse Macabre blisko 12,5k razy, a wśród najczęściej czytanych postów we październiku, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, pierwsze miejsce zajęła prezentacja zaprzęgu, a dalej raporty bitewne Zagubiony syn kupca i Ruiny
.

Na dzień 31102015 blog posiada 210 obserwatorów i 839 polubień na FB oraz 1565 opublikowanych postów.

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz