czwartek, 1 października 2015

Warsztat: Strażnicy dróg z Averlandu. Kompania, część 15. Zaprzęg, epizod 1.

Wszystko wskazuje na to, że w październiku będę miał nieco więcej czasu i uda mi się pomalować kilka modeli do kompanii Strażników dróg z Averlandu do Warheim FS.

Dziś udało mi się wygospodarować chwilę i rozpocząłem malowanie zaprzęgu - więcej o powstaniu modelu możecie przeczytać TUTAJ.

Jako, że freehandy nigdy nie były moją mocną stroną, a taką właśnie techniką postanowiłem ozdobić płótno kryjące zaprzęg postanowiłem trochę oszukać system. I tak przed malowaniem wydrukowałem sobie wyskalowane grafiki, które następnie nakleiłem na powóz.

I tu mała wskazówka i nauczka na przyszłość, lepiej zrobić to w trakcie budowy powozu, bo później trudno jest zamaskować krawędzie naklejonego papieru z grafikami, a tak będę to musiał nadrobić 
weatheringiem.



I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.
 

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz