wtorek, 20 października 2015

Warsztat: Strażnicy dróg z Averlandu. Kompania, część 16. Rydwan, epizod 2 - malowanie brązu.

W kolejnym etapie malowania rydwanu Strażników dróg z Averlandu do Warheim FS pokażę szanownemu państwu-draństwu jak maluję brąz.

Metoda jest prosta i mało odkrywcza ale być może komuś się przyda.

O jednym ze sposobów malowania metalików napisałem już przy okazji malowania modeli Czarnych Rycerzy, dziś zaprezentuję wam podobny sposób.

Malowanie modelu zacząłem od położenia farby podkładowej, czyli Surface Primer - Grey od vallejo, na którą naniosłem pierwszą metaliczną farbę, czyli Warplock Bronze od GW. Kolejne warstwy, czyli Brass Scorpion, Runelord Brass oraz mieszanki 50:50 Runelord Brass i Runefang Steel, a na koniec Runefang Stell naniosłem metodą suchego pędzla. Aby zwiększyć kontrast malowanych elementów na całość naniosłem washa Nuln Oil, a ślady patyny wykonałem za pomocą farby technicznej Nihilakh Oxide.

I na koniec przypomnienie - jeśli będziecie malować większą ilość elementów metalikami, zróbcie to na samym początku. Suchy pędzel i washe mają to do siebie, że brudzą otoczenie.

Na dziś to tyle, w następnym poradniku już niemal na pewno pokażę wam jak maluję drewno przy użyciu farb z zestawu Old and weathered wood vol 1 od vallejo.








I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz