środa, 7 października 2015

Warsztat: Strażnicy dróg z Averlandu. Kompania, część 15. Zaprzęg, epizod 2.

Jak szanowne państwo-draństwo może zobaczyć na poniższych zdjęciach zaprzęg Strażników dróg z Averlandu do Warheim FS powoli nabiera kolorów.

Dziś udało mi się wygospodarować chwilę i pomalowałem drewno i metal. Kolejnym krokiem będzie nałożenie rdzy, zacieków i wszelkiego innego rodzaju weatheringu.

Gdyby kogoś interesowało, to drewno pomalowałem przy użyciu farb akrylowych z zestawu Old & weathered wood vol 1 od AK interaktive. Z zestawu da się wycisnąć dużo więcej niż widać na zdjęciu ale i tak jestem zadowolony, bo zawsze miałem problem z malowaniem drewna, a na zaprzęgu chyba nie wygląda najgorzej.

A co szanowne państwo-draństwo sądzi?




I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz