wtorek, 1 grudnia 2015

Poradnik: Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht, część 2. Ciało, włosy i wędlina.

Dziś mam dla szanownego państwa-draństwa kolejny etap malowanie modelu Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures.

Pomalowałem ciało i włosy Ogra oraz kiełbasę którą się posila.


Jako podstawy do malowania skóry użyłem farby Bugman's Glow, którą po rozjaśnieniu Cadian Fleshtone zwashowałem Reikland Fleshtone, a następnie znów rozjaśniałem farbami Cadian Fleshtone oraz Kislev Flesh i finalnie Pallid Wych Flesh.


Inny wpis poświęcony malowaniu skóry znajdziecie także na Danse Macabre.


Po pomalowaniu skóry wokół oczu, między palcami oraz na nos naniosłem wash Leviatan Purple i punktowo Agrax Earthshade.


Wędlinę malowałem podobnie. Podstawa to Bugman's Glow rozjaśniany Cadian Fleshtone i Kislev Flesh, tyle że jako washa użyłem Seraphim Sepia.


Pazury i zęby to Bugman's Glow washowany Leviatan Purple, a następnie warstwa Pallid Wych FLesh. I znów u nasady paznokcia wash Leviatan Purple i na całość Seraphim Sepia. Końce paznokci pomalowałem jeszcze czarną farbą, że niby brudne są.




Baza pod wąsy, brwi i włosy to Jokaero Orange rozjaśniany Yriel Yellow i Pallid Wych FLesh. Wash to Seraphim Sepia na całość oraz Leviatan Purple i Agrax Earthshade przy krawędziach.




Na chwilę obecną Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures prezentuje się następująco:





I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz