poniedziałek, 30 listopada 2015

Podsumowanie miesiąca. Listopad.

listopadzie na Danse Macabre zamieściłem 31 postów, czyli nieco więcej niż w 2014 roku.

Nie było recenzji ale poleciłem wam lekturę kolejnych powieści z cyklu Herezja HorusaGalaktyka w ogniu i Ucieczka Eisensteina.

listopadzie kontynuowałem także publikowanie raportów bitewnych z rozgrywek w Warheim FS i zamieściłem trzy relacje z rozgrywek wg scenariuszy Święte źródło oraz Chata guślarza i Zagubiony syn kupca. 

Wziąłem także udział w prowadzonej przez potsiata #15 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim była Podstawka to podstawa i przy okazji udało mi się dokończyć malowanie modelu Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures, którego zdjęcia pojawią się na blogu w grudniu. Ponadto TUTAJ po raz kolejny pokazałem szanownemu państwu-draństwu jak maluję metaliki.

Dokończyłem malowanie rydwanu dla Strażników dróg z Avrelandu i przygotowałem dla was kolejne poradniki w których udało mi się pokazać jak maluję drewno oraz proporzec, a także obicia, pergaminy i błoto.

Zdjęcia pomalowanego rydwanu znajdziecie TUTAJ.

Z kolei Sister of Mercy do Warheim FS udostępniła zasady pozwalające ulepszać machiny wojenne.

Oprócz zaprezentowanych powyżej postów w listopadzie na łamach Danse Macabre udostępniłem także kolejne wpisy z serii historia i geografia Imperium: Nagłe odkupienie, Wiek Trzech Imperatorów, Inwazja Chaosu oraz Bitwa u Bram Kisleva i Odrodzenie Imperium. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu opublikowałem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#242#243#244 oraz #245 i #246) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#142#143#144 oraz #145) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Udostępniłem także wpisy z okazji Wszystkich Świętych oraz Narodowego Święta Niepodległości.

Pojawiła się także fotografia firmowa - Zipp, kanał i Decepticony oraz kolejny odcinek z serii Muzyka.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło Danse Macabre blisko 12,5k razy, a wśród najczęściej czytanych postów w listopadzie, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, pierwsze miejsce zajął archiwalna prezentacja Bazaru w Oldenlitz, a dalej raport bitewny Święte źródło i zdjęcia pomalowanego rydwanu Strażników dróg z Averlandu
.

Na dzień 30112015 blog posiada 213 obserwatorów i 843 polubienia na FB oraz 1597 opublikowanych postów.

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz