piątek, 4 grudnia 2015

Raport bitewny: Khazadzi z Gór Krańca Świata vs Zwiadowcza kompania z Królestw Ogrów.

Pod koniec listopada spotkałem się z Grishem, którego możecie znać jako gospodarza bloga fat lazy painter, w klubie Inny Wymiar w Katowicach przy ulicy Dębowa 49 i rozegrałem dwie potyczki poza murami na zasadach Warheim FS.

Poniżej szanowne państwo-draństwo może zapoznać się ze zdjęciami i opisem pierwszej, bardzo krótkiej, rozgrywki według zasad scenariusza Starcie, w przyszłym tygodniu opublikuję drugą relację w której zobaczycie natarcie w wykonaniu Khazadów z Gór Krańca Świata.

Przygotowanie stołu i rozstawienie modeli
Korzystając z dostępnych w klubie Inny Wymiar stołu i makiet przygotowaliśmy teren wiejski, do rozegrania wylosowanego uprzednio scenariusza Starcie. Jak zauważycie, stół do gry który wykorzystaliśmy to makieta Helmowego Jaru ale uznaliśmy, że z powodzeniem nada się do rozegrania scenariusza wiejskiego w Warheim FS.





Zgodnie z założeniami scenariusza wylosowaliśmy strefy rozstawienia w których wystaliśmy dowodzone przez nas drużyny. I tak naprzeciw siebie stanęli Khazadzi z Gór Krańca Świata i Zwiadowcza kompania z Królestw Ogrów dowodzona przez Grisha.

Jak szanowne państwo-draństwo może zobaczyć na powyższych zdjęciach wystawiłem sześciu Krasnoludów: czterech bohaterów z Kowalem Run, uzbrojonych w broń do walki wręcz, tarcze, średnie pancerze i pistolety pojedynkowe oraz dwóch strzelców uzbrojonych w kusze.

Grish wystawił komplet pięciu bohaterów: trzech Ogrów z Rzeźnikiem i dwóch gnoblarskich Traperów. Zresztą koszt czczących Przepastne Trzewia wojowników nie pozwala na jakikolwiek wybór.

Następnie wylosowaliśmy pogodę: Grish wylosował Silny wiatr, czym przypieczętował los Khazadów.



I tak pistolety pojedynkowe, w które wyposażyłem bohaterów okazały się całkowicie nieprzydatne, bo wierzcie lub nie ale w moim przypadku wyrzucenie 4+ na K6 jest bardzo poważnym wyzwaniem.

Runda I



Potyczkę rozpoczął Grish, który korzystając z dużej mobilności Ogrów szybko przemieścił modele w kierunku Khazadów.

Długobrodzi postanowili skorzystać z osłoną, jaką zapewniały skały i osłaniani przez kuszników ruszyli w kierunku pobliskiego bloku skalnego, szykując się na przyjęcie szarży.

Runda II




Silny wiatr nieustannie dmący od wschodu skutecznie uniemożliwiał Khazadom strzelanie z broni prochowej, a miotane z kusz bełty znosił z dala od celu. Co więcej, wiatr rozpędził zgromadzone na niebie chmury i pole bitwy zalał Piekielny Żarzdarzenie losowe wylosowane przez Grisha dobiło odzianych w metalowe pancerze Kahazadów.



Runda III


Trzecia runda przyniosła rozstrzygnięcie potyczki.

Szarżujący Rzeźnik bez trudu Wyłączył z akcji! model Długobrodego oraz Oszołomił! model Kowala Run, bowiem Krasnoludom z powodu silnego wiatru nie udało się użyć pistoletów pojedynkowych w reakcji na szarżę stój i strzelaj, zawiodła także Ochrona Pancerza na 3+.

Za to Tan bez problemu uzyskał dwie 6 w rzucie na test rozbicia, co oczywiście oznaczało niepowodzenie i przegranie potyczki.

Krótkie Starcie było jednak dopiero zapowiedzią rzezi, która rozegrała się podczas kolejnego natarcia pod Helmowym Jarem.



I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz