sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie #28 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego/I Świąteczna Wymiana Figurkowa.

Witajcie!

Moi drodzy w grudniu QC oraz Maniex nieoczekiwanie i bez pytania zrzucili na mnie obowiązek poprowadzenie #28 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, który jednocześnie był #1 edycją Świątecznej Wymiany Figurek. A jako, że podobno twarda ze mnie baba, to nie zakasałam rękawy i założyłam konto na FB żeby jakoś sensownie ogarnąć to wydarzenie. Cieszę się, że obyło się bez większych wpadek i wszystko poszło sprawnie - ale to już tylko i wyłącznie Wasza zasługa. Gratuluję!




W ŚWF bezpośrednio wzięło udział 14 uczestników, wśród których znaleźli się: AsterixBirdDominik, Gore_Khan, Groan oraz Koyoth, Luca Lagao, Maniex, MorpheusQC i PotsiatTomaszTorin, a także Witold.

Po otrzymaniu zgłoszeń przystąpiłam do losowania, które ustali kto dla kogo będzie malował modele. I tak jak zapewne już sami ustaliliście postał następujący łańcuch...




...a ja rozesłałam Wam informacje z danymi osoby, dla której pomalowaliście modele.

I tak nadeszła druga połowa grudnia 2016 i prezenty wyruszyły za pośrednictwem poczty do adresatów.

Poniżej pozwoliłam sobie wypunktować Wasze blogi oraz umieścić odnośniki do pomalowanych i otrzymanych modeli.
  1. Asterix z Blog Valadoru (pomalowany, otrzymany)
  2. Groan z Dziennik Groana (pomalowany, otrzymany)
  3. QC z DansE MacabrE (pomalowany, otrzymany)
  4. Gore_Khan z DiariuszRPG (pomalowany, otrzymany)
  5. Potsiat z Gangs of Mordheim (pomalowany, otrzymany)
  6. Luca Lagao z Gorzej się nie da... (pomalowany, otrzymany)
  7. Witold z Figsa malowana (pomalowany, otrzymany)
  8. Maniex z Maniexite (pomalowany i otrzymany)
  9. Koyoth z shadow grey (pomalowany, otrzymany)
  10. Tomasz z Sobie maluję... (pomalowany, otrzymany)
  11. Bird z Tabletop Bastards (pomalowany, otrzymany)
  12. Morpheus z The Fantasy Hammer (pomalowany, otrzymany)
  13. Torin (pomalowany, otrzymany)
  14. Dominik z WrocWar (pomalowany, otrzymany)
W zabawie pośrednio wziął także udział Pepe, który na swoim blogu Fantasy w miniaturze zaprezentował modele pomalowane jako świąteczny prezent dla Benka.
















Gwoli wyjaśnienia. Na początku, czytając wasze komentarze na FB obawiałam się trochę powyższego zestawienia fotografii ale widząc efekt końcowy pozbyłam się wszelkich wątpliwości. Na powyższych zdjęciach wszystkie prace prezentują się równie wspaniale!!!

Raz jeszcze gratuluję wam udanej zabawy!

Jednocześnie mam przyjemność poinformować, że gospodarzem #29 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego został koyoth z bloga shadow grey.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz