środa, 23 kwietnia 2014

Galeria: Niewolnicy.

Ze złożeniem i pomalowaniem nowych modeli Niewolników dla kompanii Mrocznych Elfów z Naggaroth nosiłem się od dłuższego czasu, a główną przyczyną była zmiana zasad dotyczących zniewolonych w Warheim FS. I choć odkładałem to w czasie, to w końcu zmotywowany wątkiem założonym przez Ramzesebe na Azylium ruszyłem z pracami.

Modele Niewolników postanowiłem złożyć głównie z bitsów pochodzących z zestawu Milicji oraz Zombie od Games Workshop, choć jeśli dobrze pamiętam to jedna z głów pochodzi z pudełka plastikowych Flagelantów, a druga to bits z zestawu Greatswordów.

Efekty możecie zobaczyć poniżej. O ile skórę Niewolników pozostawiłem względnie czystą, to odzienie postanowiłem pobrudzić za pomocą wszelkiej dostępnej w moim warsztacie chemii.

Podstawki do farby techniczne od Games Workshop plus chemia dająca efekt błota.


(Aby obejrzeć zdjęcia w pełnym rozmiarze należy kliknąć prawym przyciskiem myszy 
i wybrać opcję pokaż obrazek lub kliknąć TUTAJ).

Zapraszam do oglądania i komentowania!







Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz