wtorek, 29 kwietnia 2014

Galeria: Dwarf Messenger oraz Niziołek z nożem i Marius Burrowell

Szanowne państwo-draństwo pozwoli, że wraz ze zbliżającym się końcem miesiąca pochwalę się zdjęciami trzech pomalowanych w tym tygodniu modeli. Choć może słowo 'pochwalę' nie jest tu odpowiednie, bo i z efektu końcowego nie jestem całkowicie zadowolony. Ale jak by nie patrzeć kolejne modele zostały pomalowane i trafiły do gabloty.

Wszystkie trzy figurki będę używał w trakcie rozgrywek w Warheim FS .

Pierwszy model, z którego jestem najmniej zadowolony to Dwarf Messenger od Mirliton SG. Cóż przynajmniej wiem dlaczego ten Krasnolud został Gońcem - jako jeden z nielicznych posiada kolana, a jeśli przyjrzeć się figurce dokładniej to w jednej nodze zdaje się mieć dodatkowy staw. Z drugiej strony nie ma się co czepiać, to dość stary odlew. Koszulę krasnoludzkiego smsa pomalowałem na czerwono, bo nawet guuupi Zielonoskórzy wią, że Da red wunz go fasta!. Spodnie z kolei pomalowałem w niebiesko-białe pasy, ot tak bo podoba mi się to zestawienie.

Pora na kolejne modele, czyli Niziołka z nożem od SpellCrow oraz Marius Burrowell od Reaper Miniatures. O modelach piszę razem, bo i wiele je łączy. Oba w Warheim FS przestawiać będą Niziołki, oba będą Postaciami Dramatu, do których zasady pojawią się w przyszłości i oba pomalowałem w barwy Marienburga, skąd owe niewysokie szumowiny pochodzą. Z malowania tych modeli jestem nieco bardziej zadowolony. W przypadku Niziołka wymyśliłem sobie, że będzie nosił rękawice a nagolennice i karwasze będą wykonane z metalu.

I to tyle, mam nadzieję, że się wam choć trochę spodobają.






Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz