sobota, 30 listopada 2019

Podsumowanie miesiąca. Listopad.

W listopadzie na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 27 postów, a jednym z nich był wpis podsumowujący 10 lat istnienia bloga.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Nieumarłych, a także o systemie feudalnym, w tym o tytułach honorowych oraz rodzinie i dziedziczeniu.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W środy w galerii zaprezentowałem szanownemu państwu-draństwu ukończone prace, wśród których znaleźli się kultysta od Rotten Factory, a także Posłaniec Nocy od Games Workshop oraz Gysel, handlarka ryb od HeresyLab.

Z kolei w ramach #63 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, którego gospodarzem jest Grish z bloga fat lazy painter, zaprezentowałem postępy nad budową wsi Teufelsberg.

warsztatowe czwartki opublikowałem poradnik w których pokazałem Wam mój sposób na budowę studni oraz zaprezentowałem przygotowane do waloryzacji makiety spichlerza i spichlerza od Tereny do Gier.

W piątki zrecenzowałem Slavic Warrior od Valkiria MiniaturesStodoła od Tereny do Gier oraz Warriors of Wrath with great weapons od Avatars of War i Crossroads Set od HQResin.

W soboty opublikowałem zdjęcia nagród ufundowanych na turniej Warheim FS - Dwie Wieże przez Micro Art Studio.

Z kolei w ramach akcji Między Młotem a Kowadłem... na blogu DansE MacabrE na pytania odpowiedział Beszcza z bloga Beszcza bloguje...

Odnośniki do wszystkich opublikowanych do tej pory wywiadów znajdziecie TUTAJ.

Opublikowałem także kolejne wydania cyklu Zebrane z tygodnia: #451, #452 oraz #453 #454.

...oraz z życia Stefana #6 oraz #7 i Muzycznie #95 oraz #96.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu, pomimo całkowitego zablokowania na FB odwiedziliście DansE MacabrE ponad 9k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znalazły się Gardens of Hecate oraz Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz Wargame News and Terrain.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazły także wpisy Organizacyjnie. Coś się kończy, coś zaczyna. Czyli nowe forum Warheim FS oraz Galeria: Gysel, handlarka ryb od HeresyLab i Pierwsza dekada....

Na dzień 30112019 blog posiada 250 obserwatorów i 537 polubień na on FB oraz 3058 opublikowanych postów.


Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Michal R.Piotr F., Tomek W.Sebastian K.Michał M., Miłosz K. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl. A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz