wtorek, 31 marca 2020

Podsumowanie miesiąca. Marzec.

marcu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 25 postów, mniej niż w roku ubiegłym.

W galerii pochwaliłem się szanownemu państwu-draństwu kolejnymi modelema Posłańca Nocy, Tyraliera oraz Kowala Run/Inżyniera, zaś w w ramach #67 edycji FKB, którą prowadziła Paulina z Rzuć 90k6! pomalowałem kompanię Niziołków z Krainy Zgromadzenia do Warheim FS.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o architekturze, kodeksie rycerskim oraz prawie ziemskim i zwyczajowym.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W piątki zrecenzowałem Cabana Derumbar Ruined od Micro Art Studio, Devastated Gothic Shrine od HQ Resin oraz Araves Sorcerer B od Shieldwolf Miniatures i Tomb of Skull od Rotten Factory.

A także zaprezentowałem nagrody ufundowane na turniej Warheim FS - Czar-Par przez AlienLAB Miniatures, CP Models oraz HQ Resin i Micro Art Studio, a także oficjalnie odwołałem wydarzenie z uwagi na pandemię.

Opublikowałem także kolejne wydania cyklu Zebrane z tygodnia: #468, #469, #470 oraz #471 i #472.

Ponadto na łamach bloga polecałem Wam wysłuchanie audiobooków Conan Barbarzyńca i Królowa Czarnego Wybrzeża oraz Ekspansja: Przebudzenie Lewiatana dostępnych między innymi na Storytel.




I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu, pomimo całkowitego zablokowania na FB odwiedziliście DansE MacabrE blisko 10k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znów znalazły się Gardens of Hecate oraz Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz Wargame News and Terrain.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazły także wpisy Bretonnia, część 38 - Kuchnia oraz Recenzja: Cabana Derumbar Ruined od Micro Art Studio i Bretonnia, część 40 - Architektura.

Na dzień 31032020 blog posiada 250 obserwatorów i 565 polubień na on FB oraz 3163 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Krzysztof K., Michał R., Miłosz K., Piotr F., Sebastian K., Shawass, Tomasz W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl. A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz