środa, 30 czerwca 2021

Podsumowanie miesiąca. Czerwiec.

czerwcu na DansE MacabrE opublikowałem 24 posty

Miesiąc rozpocząłem od ogłoszenia tematu czerwcowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

Na łamach bloga zaprezentowałem nagrody ufundowane przez sponsorów oraz zrelacjonowałem turniej Warheim FS - Czar-Par, który odbył się 12.06.2021 w Innym Wymiarze.

W czerwcu wziąłem także udział w POniedziałkowym POdcaście, a także opublikowałem zasady dla Amazonek z Lustrii do Warheim FS.

galerii znalazły się zdjęcia Saurusa, Niewolnika Grasantów Chaosu, Maga Elfów Wysokiego Rodu z Ulthuanu oraz Milicjanta z Krainy Zgromadzenia. Z kolei w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego zaprezentowałem znaczniki kosztowności dla Zbrojnej kompanii z Ostlandu.

W warsztacie rekrutowałem bohaterów i najemników Psów Wojny  oraz zrecenzowałem Illusionist od Otherworld Miniatures, Valhala Guardian od AlienLab Miniatures oraz Viking od Scibor MM i Rotten Ogre od Rotten Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o relacjach z sąsiednimi królestwami i barwach księstwa oraz znaczących miejscach Lyonesse i krainie oraz ludności i polityce księstwa Montfort.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Ponadto poleciłem Wam wysłuchanie dostępnych na Storytel.pl audiobooków: Miasteczko Nonstead i Hellware, Marcina Mortki. 

Zamieściłem także #028 odcinek z życia Stefana.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 15k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #82: (za)pasy oraz Relacja: Turniej parowy Warheim FS - Czar-Par, Katowice 12.06.2021 i Rekrutacja: Psy Wojny. Bohaterowie.

Na dzień 30062021 blog posiada 254 obserwatorów i 764 polubienia na FB oraz 3506 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Michał G., Tomasz G., Piotr F., Miłosz K., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz