czwartek, 30 września 2021

Podsumowanie miesiąca. Wrzesień.

We wrześniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 26 postów.

Rozegrałem trzecią grę w ramach Kampanii Warheim FS - Silesiaheim i opublikowałem raport bitewny na blogu.

W ramach wrześniowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem Motłoch do Warheim FSopublikowałem także zasady Postaci Dramatu - Barney, muł Bugmana do Warheim FS.

galerii znalazły się zdjęcia Skinka II i Skinka III, Niewolnika IV oraz Szlachcica i Przepatrywacza.

W warsztacie rekrutowałem Wóz Bojowy i Bombardiera z działem do Psów Wojny  oraz zrecenzowałem Luther 2.0 od HeresyLab, Crossbowmen od Lead Adventure oraz Knight Jurand od Scibor MM i Fisherman od Rotten Factory.

Opublikowałem także pierwszą część poradnika, w którym krok po kroku pokazuję jak zbudowałem budynek specjalny.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Księstwie Mousillon: Książe Mousillon, Relacje z sąsiednimi księstwami i barwy księstwa i Znaczące miejsca oraz Księstwo Parravon: Kraina.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #009#010 oraz #011 #012. 

Zamieściłem także #031 odcinek z życia Stefana oraz #104 wydanie cyklu Muzycznie.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 8k razy, to najgorszy wynik od 2 lat, ale zapewne najbliższy faktycznej liczbie odwiedzin generowanych przez żywych czytelników.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Raport bitewny: Nieumarły tabor ludu Strigosu vs Zbrojne stado Zwierzoludzi oraz Recenzja: Crossbowmen od Lead Adventure i Recenzja: Knight Jurand od Scibor MM.

Na dzień 30092021 blog posiada 255 obserwatorów i 785 polubień na FB oraz 3591 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Arkadiusz Ś., Miłosz K., Tomek W., Maciej K., Michał G., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz