poniedziałek, 31 stycznia 2022

Podsumowanie miesiąca. Styczeń.

W styczniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 22 posty.

Miesiąc rozpocząłem od opublikowania podsumowania 2021 roku.

galerii opublikowałem zdjęcia Ostlandczyków, a także kolejnego Elfa Wysokiego Rodu oraz Skinka Kameleona i Grasanta Chaosu do Warheim FS.

W warsztacie relacjonowałem budowę modułowego stołu z ruinami Mordheim, a w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego podsumowałem prace nad pierwszym modułem. 

Zrecenzowałem Rotten Barbarian No 1 od Rotten Factory oraz Highwayman Waldmann (AX-AX116) od Heresy Lab, Dara, Dwarf adventurer with lamp od CP Models i Viking od Scibor MM.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w styczniu mogliście poznać bliżej Dominium Zielonoskórych, w tym przeczytać o Potędze Łoomootu! oraz Łoomotach Gorbada, Groma i Skarsnika.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #026#027, #028 oraz #029 i #030. 

Zamieściłem także kolejny odcinek z życia Stefana.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE około 9k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Budowa biblioteczki oraz Galeria: Zbrojna kompania z Ostlandu i Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #89: Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy.

Na dzień 31012022 blog posiada 255 obserwatorów i 840 polubienia na FB oraz 3692 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Arkadiusz Ś., Maciek K., Michał G., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz