niedziela, 31 lipca 2022

Podsumowanie miesiąca. Lipiec.

lipcu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 21 postów.

W ramach nowej kampanii Warheim FS rozegrałem z Bahiorem z bloga The Dark Oak potyczkę, z której raport możecie przeczytać TUTAJ

Napisałem także kilka słów na temat dostępnego na Storytel audiobooka Megalopolis 2077. Stefan Król oraz pochwaliłem się modelami od Rotten Factory

galerii opublikowałem zdjęcia Handlarza niewolników z OstlanduWłócznika Elfów Wysokiego Rodu oraz Saurusa na Zimnokrwistym i Zwierzoczłeka Chasou.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim.

Zrecenzowałem modele Gunslinger od MOM Miniaturas, Steam Copter od DL Miniatures, Dwarven Brewery od Mini Monsters oraz Dwarf Wild Chieftain od Scibor MM i Days of Childhood od Lead Adventure.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 7k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Recenzja: Steam Copter od DL Miniatures oraz Galeria: Łowcy czarownic i Galeria: Jaszczuroludzie z Lustrii.

Na dzień 31072022 blog posiada 255 obserwatorów i 869 polubień na FB oraz 3843 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Krzysztof Sz., Zygmunt G., Piotr S., Mateusz J.Arkadiusz Ś., Jacek D., Tomek W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz