poniedziałek, 31 października 2022

Podsumowanie miesiąca. Październik.

październiku na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty.

Napisałem także kilka słów na temat dostępnego na Storytel audiobooka Topiel Jakuba Ćwieka

galerii opublikowałem zdjęcia NiewolnikaWojownika Cienia oraz Saurusa i Kawalerzysty Chaosu, a w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem Magistra Kolegium Cienia.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a także rekrutowałem Więźniarkę i Działo Piratów z Sartosy oraz Bohaterów, Trollobójców i Bukanierów z Karak Kadrin.

Zrecenzowałem modele Thomas, Count of Perche od Footsore Miniatures, GM Ruins and Cliffs Terrain Kit od the Army Painter oraz Mounted Syn Kryzstof (AX128) od Heresy Lab i Martha the Ogre Mercenary od Dunkeldorf Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE niemal 7k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Teufelsberg, część 1: Mur pruski oraz Rekrutacja: Piraci z Sartosy. Machina Wojenna - Działo i Imperium Szczuroludzi, część 16. Wielkie klany, część 1. Eshin.

Na dzień 31102022 blog posiada 255 obserwatorów i 886 polubień na FB oraz 3919 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Krzysztof Sz., Zygmunt G., Piotr S., Mateusz J.Arkadiusz Ś., Jacek D., Tomek W., Sebiastian K. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz