środa, 31 maja 2023

Podsumowanie miesiąca. Maj.

maju na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 26 postów.

Wziąłem udział w Figurkowym Karnawale Blogowym oraz opublikowałem podręcznik do Warheim FS w wersji Smuggler.

galerii opublikowałem zdjęcia Ogra ChaosuŻołnierza, Strażnika Morskiego z Lothern oraz Skinka.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Rozbójnika oraz Hienę cmentarną, Czarownicę i Porywacza zwłok, a także Łowcę nagród, Szpiega i Szczelca Truagga Trzypalce, Przeklętego tresera, Hobgoblina.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ.

Zrecenzowałem modele Syn Kryzstof (AX072) od Heresy Lab, Sven "The Kingpin" Wentzel od Dunkeldorf Miniatures oraz People from the Docks No1 od Rotten Factory i Hammer od MOM Miniaturas.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ, a także TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Poleciłem Wam także wysłuchanie audiobooków z serii Hajmdal Relikt i Ostatnia bitwa Dariusza Domagalskiego.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 7.5k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #105: CV... oraz Recenzja: Sven "The Kingpin" Wentzel od Dunkeldorf Miniatures i Galeria: Zbrojna kompania z Ostlandu. Żołnierz V, stronnik.

Na dzień 31052023 blog posiada 256 (+0) obserwatorów i 930 (+4) obserwujących na FB oraz 3914 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz