czwartek, 29 lutego 2024

Podsumowanie miesiąca. Luty.

lutym na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 25 postów.

Wziąłem udział w Figurkowym Karnawale Blogowym w którym zaprezentowałem nowe zdjęcia Kultu Pogromców z Karak Kadrin.

Opublikowałem podręcznik i regulamin wraz ze scenariuszami na Turniej Warheim FS - 13!

galerii opublikowałem zdjęcia Starszej Istoty, Zbrojnego oraz Milicjanta i Rydwanu/Więźniarki.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Bohaterów, Ashigaru oraz Samurajów i Kabuki Klanu wojowników z Nipponu.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ.

Zrecenzowałem zestawy The Throne of Dwarves: Great Anvil Objective Marker i The Throne od Scibor MM, Plague Mercenary od Tiny Furniture oraz Albrecht the Mutant od Dunkeldorf Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.

Napisałem także kilka słów na temat dostępnych na Storytel audiobooków oraz Ballada o byłym gliniarzu. Adam Bigaj, Jakub Ćwiek oraz Hipoksja. Na krawędzi tchu. Klaudiusz Szymańczak.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 7k razy.

Na dzień 29022024 blog posiada 255 (0) obserwatorów i 930 (-3) obserwujących na FB oraz 4103 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz