niedziela, 31 marca 2024

Podsumowanie miesiąca. Marzec.

marcu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 23 posty.

Wziąłem udział w Figurkowym Karnawale Blogowym w którym zaprezentowałem przygotowane do malowania modele Potwornego ludu Nurgla.

galerii opublikowałem zdjęcia Little Shoggot crate, Zbrojnego oraz Milicjanta i Tana.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Yabusame, Tengu oraz Oni i Wóz bojowy Klanu wojowników z Nipponu.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ. Przy okazji opublikowałem także poradnik w którym pokazałem Wam jak zrobić drzwi z patyczków do kawy.

Zrecenzowałem zestawy Old Jester i Mad Monk od Tiny Furniture, Andreas "Wróżka Zębuszka" Harald the Mutant od Dunkeldorf Miniatures, Rotten Butcher (Demon of Plague) od Kromlech.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 10k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Drzwi z patyczków do kawy oraz Poradnik: Podstawki pod modele i Myrmidia, bogini wojny.

Na dzień 31032024 blog posiada 254 (-1) obserwatorów i 931 (+1) obserwujących na FB oraz 4126 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz