czwartek, 26 września 2024

Warsztat: Marienburg i Middenheim, cześć 21. Zimowe podstawki.
Workshop: Marienburgers and Middenheimer, part 21. Winter bases.

W publikowanych w niedzielę wpisach możecie śledzić rekrutację kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga do Warheim FS, a w ramach przerwy w budowie modułowego stołu z ruinami Mordheim zacząłem malowanie swoich Marienburgczyków i Middenheimczyków dla Szczerego.

I to właśnie te wpisy w kilka najbliższych czwartków będziecie mogli śledzić na blogu.

Niniejszy wpis to w sumie reklama dwóch produktów, których użyłem do zrobienia zimowych podstawek dla Middenheimczyków.

Na pomalowane w ziemiste odcienie podstawki nałożyłem najpierw połacie śniegu, czyli technical Valhallan Blizzard od GW, a następnie na krawędzie śniegu nałożyłem Liquid Frost od GSW.

Następnego dnia kiedy wszystko wyschło, powtórzyłem proces, tym razem mieszając wcześniej oba efekty w różnych proporcjach, a następnie nakładając papkę na położone wcześniej połacie śniegu.

Po wyschnięciu otrzymałem na podstawkach efekt jak na zdjęciach poniżej.

Ja jestem zadowolony. Polecam, dużo przyjemniejsze niż mieszanie sody oczyszczonej z klejem do drewna.
In the entries published on Sunday, you can follow the recruitment of a warband from Marienburg to Warheim FS, and as a break from building a modular table with the ruins of Mordheim, I started painting two warbands, my Marienburgers and Middenheimers for Szczery.

And these are the entries you will be able to follow on the blog over the next few Thursdays.

This post is basically an advertisement for two products that I used to make winter bases for the Middenheimers.

I first applied snow patches, technical Valhallan Blizzard from Games Workshop, to the bases painted in earthy shades, and then I applied Liquid Frost from Green Stuff World to the edges of the snow.

The next day, when everything was dry, I repeated the process, this time mixing both effects in different proportions, and then applying the paste to the previously applied snow patches.

After drying, I got the effect on the bases as in the pictures below.

I am satisfied. I recommend it, much more pleasant than mixing baking soda with wood glue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz