czwartek, 26 czerwca 2014

Khazadzi z Gór Krańca Świata (II). Wojownik Klanowy, Górnik, Gromowładny, część 3.

Dziś mam dla was kolejne pomalowane modele Khazadów z Gór Krańca Świata. To druga kompania Krasnoludów do Warheim FS w mojej kolekcji - zdjęcia pierwszej drużyny znajdziecie TUTAJ.

Prezentowane poniżej modele Wojownika Klanowego, Górnika i Gromowładnego to figurki od Games Workshop. Z kolei podstawki, na których stoją modele to wyrób Scibor MM.








Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

2 komentarze:

  1. Zmienia Ci się powoli styl malowania. Jest mniej charakterystyczny niż był kiedyś:) Co nie zmienia faktu, że ciągle doskonały. Jednego tylko bym się czepił (żeby się czepić, żebyś nie myślał, że nikt tego nie ogląda i tylko wszyscy 'dobre' wduszają:) Chodzi mi o krew na broni. Ręce czyste, ubrania czyste, a krew na młotach/toporach? Zostaw broń czystą, albo zrób 'pstryk' pędzlem z krwią po okolicy ostrza:)
    Co jeszcze? Chciałbym mieć kiedyś chociaż jedną tak świetnie przygotowaną figurkę na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Mój styl w dużej mierze zależy od modeli jakie malują. Choć może inaczej, nie wiem z czego to wynika, ale na przykład inaczej maluje mi się modele Krasnoludów, a inaczej Imperialnych żołnierzy.

      Z krwią się zgadzam ale w tym wypadku postanowiłem pójść nieco na łatwiznę. Za to podczas malowania krasnoludzkich Pogromców z Karak Kadrin bardziej się do malowania juchy przyłożę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...