piątek, 27 czerwca 2014

Recenzja: Worki od Mini Monsters.

Wyjątkowo będzie punktualnie, piątkowe przedpołudnie, pora więc na recenzję. Dziś rozpakowałem dla was przesyłkę z zestawem Worków od Mini Monsters.

Worki zakupiłem z zamiarem waloryzacji makiety Bazaru w Oldenlitz, do gry Warheim FS, nad którą obecnie pracuję.

Przesyłka z workami, zapakowana w bąbelkową kopertę dotarła do mnie w stanie nieuszkodzonym następnego dnia po złożeniu zamówienia. Wewnątrz znajdowały się zapakowane w woreczki strunowe zestawy z workami. Ponadto, do woreczka doczepiona została ulotka z logo i adresem internetowym firmy.

Zestaw składa się z sześciu różnych, odlanych w żółtej żywicy worków. Przy czym mamy zarówno worki stojące jak i leżące oraz zawiązane i rozwiązane.

Jakość odlewów jest bardzo dobra, detale są wyraźne, nie zauważyłem linii podziału formy, a jedynie w przypadku jednego z zawiązanych, stojących worków widoczne są dwie niewielkie kuliste nadlewki, którą zresztą łatwo usunąłem ostrzem skalpela.

Jestem zadowolony z zakupu worków od Mini Monsters, które z powodzeniem urozmaicą wyposażenie Bazaru w Oldenlitz pochodzące z recenzowanych wcześniej zestawów Food Supplies Basing Kit od Ristuls Extraordinary Market oraz Groceries i Supplies od Tabletop World.





Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć różnicę w rozmiarach elementów pochodzących z wymienionych wyżej zestawów. Od lewej Mini Monsters oraz Tabletop World i Ristuls Extraordinary Market, przy czym należy pamiętać, że ostatni zestaw dedykowany jest do waloryzacji podstawek a nie makiet, stąd i widocznie mniejsze rozmiary elementów.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz