niedziela, 31 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca. Sierpień.

W drugim miesiącu wakacji 2014 roku opublikowałem na blogu 22 wpisy.

W sierpniu udało mi się zakończyć malowanie modeli Khazadów z Gór Krańca Świata i opublikować zdjęcia Żyrokoptera oraz Krasnoludzkich Bohaterów. Pomalowałem także stragany, które zostaną umieszczone na makiecie bazaru w Oldenlitz.

W minionym miesiącu na blogu zamieściłem także trzy recenzje przybliżając zawartość zestawów Powder Pigs 1 i Powder Pigs 2 od Lead Adventure oraz model Chaos Ogre od Games Workshop.

Nadto, zmotywowany rocznicowym konkursem Legendarni Weterani zorganizowanym przez Hakostwo napisałem wstępne zasady dla Postaci Dramatu do Warheim FS oraz przygotowałem reguły dla pierwszego bohatera specjalnego, czyli Johanna Schweinepulvera, Świniopasa z Oldenlitz.

W sierpniu na blogu kontynuowałem także kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #5, #6 oraz #7 i #8.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#177, #178, #179, #180 oraz #181) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#76, #77#78, #79 oraz #80) na Wrotach.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz