wtorek, 30 września 2014

Podsumowanie miesiąca. Wrzesień

We wrześniu zamieściłem na blogu 25 postów, co jest dość lichym wynikiem w porównaniu z poprzednimi latami, choć i tak niezłym biorąc pod uwagę, że obecnie większość wolnego czasu pochłania mi córka.

Podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od odnośnika prowadzącego do pierwszego wpisu przygotowanego i opublikowanego w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego. Więcej informacji o tej inicjatywie znajdziecie po kliknięciu w w/w link. 

W minionym miesiącu pomalowałem podstawę Bazaru w Oldenlitz oraz rozpocząłem budowę Fortu Krasnoludów, czyli dioramy pod skończone w wakacje modele Khazadów z Gór Krańca Świata, zdjęcia dioramy możecie zobaczyć TUTAJ oraz TUTAJ

We wrześniu na blogu opublikowałem jedną recenzje zestawu Schweinstein Pigs od Lead Adventure.

Ponadto nadszedł czas na złożenie i pomalowanie modelu pierwszej z Postaci Dramatu do Warheim FS. TUTAJ szanowne państwo-draństwo może poczytać o tym jak i z czego skleiłem figurkę Johanna Schweinepulvera, Świniopasa z Oldenlitz, a TUTAJ można obejrzeć pomalowany model. 

Napisałem także zasady dla Monstrum Meistera Bergholtzadrugiej Postaci Dramatu do Warheim FS, które powstały na podstawie opublikowanego na Azylium postu Findara.

Z kolei za radą Ramzeseby zmodyfikowałem nieco zasady Prestiżu Drużyny i przygotowałem nową wersję Karty Drużyny do Warheim FS.

We wrześniu na blogu kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem pięć wpisów zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #9, #10 oraz #11, #12 i #13.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#182, #183, #184 oraz #185) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#81, #82, #83 oraz #84) na Wrotach.

A na koniec odnośnik do pewnej anegdoty opublikowanej w ramach firmowych wpisów.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz