czwartek, 6 listopada 2014

Karty zadań specjalnych.

Dziś mam dla was pliki z zaktualizowanymi Kartami Zadań Specjalnych do Warheim FS. Pierwszy odnośnik prowadzi do kart, do których grafikę przygotował Pepe, a drugi link to plik przygotowany przez Sister of Mercy.

Tradycyjnie już pliki można pobrać/obejrzeć na scrib.com...



...oraz DropBoxie.



Zachęcam także do odwiedzenia działu DownLoad gdzie znajdziecie więcej plików do Warheim FS.

Jak zwykle wszelkie uwagi, pomysły, komentarze i oferty współpracy mile widziane.





Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

3 komentarze:


  1. Nie będę chwalił swojej pracy, więc muszę stwierdzić, że rewersy są o niebo lepsze od poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Znalazłam w internecie i nałożyłam kilka filtrów. Ale fakt, że grafika bardzo klimatyczna. Podobnie jak twój dobór obrazków.

      Usuń
    2. Prawda. Ja nawet próbowałem coś sklecić ale po kilku próbach uznałem, że grafika przygotowana przez SofM nada się do obu wersji.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...