wtorek, 31 marca 2015

Podsumowanie miesiąca. Marzec.

W marcu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 27 wpisów, czyli jeden post mniej niż w minionym 2014 roku.

Bieżące podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od zamieszczenia odnośnika do wpisu traktującego o Ars moriendi, czyli Sztuce umierania czyli temacie 7 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

marcu na blogu Danse Macabre zamieściłem cztery recenzje, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu figurki Rottweiler i Autumn the Scarecrone od Bombshell Miniatures oraz Imperial Noble od Victoria Miniatures i Ezren, Iconic Male Human Wizard od Reaper Miniatures.

Oprócz w/w wpisów na blogu kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem pięć kolejnych wpisów zawierających informacje na temat historii świata w uniwersum Warhammer Fantasy: Bractwo Ognia i MieczaCodex InquisitionKomentarz do Podręcznika Inkwizytora oraz Opętanie i Znany Świat.

Ponadto w sieci udostępniłem także karty lasów, wzgórz, rzek i bagien, czyli kolejne elementy terenu na polu bitwy do gry Warheim FS.

A także rozpocząłem rekrutację modeli do Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów i zamieścił dwa wpisy w ramach cyklu firmowo i krótkometrażowo.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#207, #208, #209 oraz #210 i #211) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#107, #108, #109 oraz #110) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz