poniedziałek, 30 maja 2016

Warsztat: Strażnicy dróg z Averlandu. Orkowie, część 1.
Workshop: Roadwardens from Averland. Orcs, part 1.

Szanowne państwo-draństwo być może pamięta, że w minionym 2015 roku pomalowałem modele Strażników dróg z Averlandu, których zdjęcia możecie zobaczyć między innymi na fanpage Warheim FS.

Przygotowując się do budowy dioramy wymyśliłem sobie, że Averlandczycy będą walczyć z Zielonoskórymi. Modele Orków złożyłem głównie z bitsów od SpellCrow, o czym napisałem TUTAJ, a w minionym tygodniu rozpocząłem malowanie figurek.

Jeśli podoba wam się sposób w jaki pomalowałem skórę dajcie znać, to napiszę poradnik.

Poniżej możecie obejrzeć zdjęcie Orków, którym pomalowałem skórę, zęby i oczy.
You may remember that in the past 2015 years I painted models Roadwardens from Averland, whose pictures you can see, among other things on fanpage Warheim FS.

In preparation for building a diorama imagining that Averlandrs will fight with the Greenskins. Orc models I made mostly of bits from SpellCrow what I wrote HERE, and last week I started painting miniatures.

If you like the way I painted the skin of the Orcs let me know, I'll write a tutorial.

Below you can see the image of the Orcs, which I painted the skin, teeth and tiny red eyes.


I to wszystko na dzisiaj.

Jeśli spodobał ci się wpis to udostępnij post oraz kliknij na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.
And that's all for today.

If you liked this entry share post and leave mark by clicking on the stars, squares and other G+1 or FB like it !.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz