poniedziałek, 10 lipca 2017

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #35: Czerwone oczy.

Witam szanowne państwo-draństwo w trzydziestej piątej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z czytających DansE MacabrE jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.


Do tej pory, co można wywnioskować po tytule posta, odbyły się trzydzieści cztery edycje, których podsumowania znajdziecie TUTAJ


Gospodarzem trzydziestej piątej edycji jest ponownie Inkub, którzy na łamach bloga Wojna w miniaturze opublikowali wprowadzenie zawierające temat na lipiec, czyli Czerwone oczy.


To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.

***
Nad model, który pomaluję w ramach #35 edycji FKB myślałem zdecydowanie dłużej niż w przypadku gwiazd filmowych. Koniec końców zdecydowałem się skonwertować model Krasnoluda Chaosu od Forge World, na tarczy którego umieściłem tytułowe czerwone oko, pochodzące z naramiennika Kosmicznego Marines Chaosu do WH40k.

Model pomalowałem w jeden wieczór, na lepsze malowanie nie miałem czasu. Od wczoraj jestem w Pile i przez najbliższe trzy miesiące nie będę miał dostępu do warsztatu i nie pomaluję żadnej figurki, co nie znaczy, że nic nowego nie pojawi się na blogu.

TUTAJ możecie obejrzeć powyższą scenę w większej rozdzielczości.
I to by było na tyle. Do końca miesiąca zostały jeszcze sporo czasu, więc zachęcam was do udziału w #35 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz propagowania inicjatywy wśród znajomych. Publikujcie wpisu na swoich blogach lub blogach swoich znajomych, a o wpisach informujcie w komentarzach na łamach bloga Wojna w miniaturze.
***
I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz