czwartek, 28 lutego 2013

Podsumowanie miesiąca. Luty.

lutym zamieściłem na blogu quidamcorvus 21 postów.


Malowanie modeli Nieumarłych idzie pełną parą. W drugim miesiącu 2013 roku udało mi się pomalować figurkę GnilcaStregoicyGraveira oraz Piekielne Nietoperze.

Przy okazji malowania modeli Nieumarłych napisałem także poradnik o malowaniu metalików.

W miarę regularnie udało mi się także opublikować kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#100#101#102 oraz #103).

Ponadto, w lutym na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych zaczęły pojawiać się moje wpisy, które zatytułowałem Subiektywne podsumowanie tygodnia. Seria podobna do Zebranych z tygodnia, tyle że zawierająca odnośniki do wpisów opublikowanych na blogach zrzeszonych wokół Wrót.

Luty to także ciąg dalszy rozpakowywania pudełka z modelami z Lead Adventure (In the TavernDiggersPeasants oraz Peasant Woman and Musician).




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz